246123 Banubebek1 Evet dikkatli ol şerbetli tatlı özellikle yeme Tansiyonun yada şekerin çıkabilir test yaptırmadan yeme İnşallah güzel sonuçlar al kazasız gelsin bebeğin 🌸❤️
aysenur-y1 Sk06 merhaba sizinle şu an tamamen ayni durum yaşıyorum suyum çok azaldı cuma ameliyatla bebeğimi alabilirler 35 haftalık oluyorum cuma günü sizin süreciniz nasıl ilerledi
Sk06 aysenur-y1 36+4 sezaryenle dogum yaptim. Ondan once 2 günde bi kontrole gittim suyuma baktı ve nstye bagladı her gttigimde. Dogdugunda hic suyu kalmamis dedi doktor
Evindar14 Benimkinde de azalma vardi 33.haftaliktim yatisim yapildi 5 gun yattim hastanede ciger gelistirici vurdular 3.gunde hareketi kesildi.sonra solunum gidince acil sezeryan oldum size tavsiyem hareketlerini takip edin bebeginizin
Sk06 aysenur-y1 bebegim 2800 dogdu ilk önce yanıma verdiler aksam kan sekeri dustu emmemedi beni yogun bakıma indirdiler enfeksiyon cıktı yattı 1 hafta