Slxkldk Çalışabilir raporu alıp 1 hafta sonra çalışamaz raporu almak istiyorum. Alabilir miyim bir de randevu almadan alabilir miyim
Slxkldk Tusse18 pazartesi 32 oluyorum. Çalışabilir raporu alcam. Bir hafta sonrasında da çalışamaz almak istiyorum
Mrvrlblkn Slxkldk ben o şekilde yaptım 32de doktora gittim. Doktor bana 33+3 e kadar çalışabilir verdi. 33+3te izne ayrıldım bi daha rapor almama gerek kalmadı.
Slxkldk Mrvrlblkn keşke ben de muayene de öyle söyleseydim. Randevu çok zor alınıyor bu kadar kısa sürede vermezler randevu bulamam. Doktorum imzalı kağıt verdi pzt sadece rapor alıcam çalışabilir raporu. Olmadı bir hafta sonra geri gelirim
Mrvrlblkn Slxkldk pazartesi çalışabilir raporu alırken ne zamana kadar çalışacağınızı söyleseniz belki o şekilde süreli rapor verirler.
Altuniza Ben 32 den itibaren çalışmamak istiyorum biraz riskli geçiyor şuan. Normal izin için herhangi bir yazı dilekçe vs yazmama gerek var mı peki