Semanurk Sla8995 bizde max 2 gün önce gidip tahlilleri veriyorsun doğum yapacağın hastaneye ama acil gidilirse doğuma o an alınıp bakılıyor
busenaz68 Sla8995 Şimdi gün aldım geldim 1 Mayıs’ta kavusuyoruz inşallah🙏 özelde develtte farklı mı bilmiyorum ama doktorum sabah 8 de direk odama gel kanlarını isteyelim yatış işlemi yapalım ve ameliyata alalım dedi. 8 de gidersem 9-9.30 da ameliyata alınmış olursun dedi
AsyaveAnnesiii Sla8995 benim hastaneye yattığım gün yapıldı doğumdan birkaç saat önce 9 buçuk gibi kan aldılar 12 buçukta doğum oldu
minikoglumuz Merhabalar . Arkadaşıma doktor sezaryan demişler devlete gidiyor bu arada doktoru kendi adına Kızılaya kan bağışı yap demiş doktoru, sezaryan olurken kan bağışı yapılır mı ya bilgi verirseniz sevinirim