Serklajligebelik Evet arkadaşlar , Serklajlı geçen hamilelik sürecim , normal doğum diye başlayıp 12 saat suni sancı çekip , 3 cm açılma ile , sezeryanla doğum yaptım. Kendime geleyim anlatacağım olanları ❤️🙏🏻🥹 Ben kurtuldum şükür sizlerin başına darısı
__mom1 Hayırlı olsun erken doğurucam diye 9 ay korkup sonunda normal doğuramamak da biraz trajik olmuş ama önemli olan anne bebek sağlıklı olsun 🥳