Aysnrbtnn Miray20233 kendim yaptım ben ilaç şişelerimden çok tatlım oldu ve uyguna geldi normalde tanesi 20 tl
Sadiyes Miray20233 ben mum yaptırıyorum ayıcık şeklinde. 50 adet yaptırıyorum kapı süsümü de kendim yaptım ayıcıklı o da öyle bir konsept belirledim kendimce yani
Tripkolikkkiz Yaptırmadım. Eşim baklava yaptırıp dağıttı hem hastaneye gelenlere hemde eve gelenlere. Kokulu mumlar veya sabunlar cok hoşuma gidiyor hediyelik olarak o tarz bişey de yaptırabilirsiniz.
beyzaturker56 Aysnrbtnn bize de fikir olması için fotoğraf atabilir misiniz bir sakıncası yoksa eğer ☺️
beyzaturker56 Aysnrbtnn ay çok cici olmuş elinize emeğinize sağlık. Teşekkür ederim.. Güzel günlerde kullanılsın 🌸💜