Kizlar selam
Bende lordoz var. Hamileligim cok zor gececek cok korkuyorum hep aklimda .Biraz guc toplamama destege ihtiyaç im var doktorum zorlanacakdin dedi. Pilates yuruys ve diyetsyen le ilerliyorum ama simdiden agrim cok 😔kilo almamam gerekiyor.bi yandan aseriyorum napcam bilmiyorum gecer mi 7 ay.benim gibi olup hamile kalan var mi deneyimlernzi paylasr misiniz