1baharrr Annisler yarin 38 haftaya basliyoruz doktor bundan sonra tetikte ol dedi 41 kadar bekliyoruz her sey suan normal oldugu icin suni sanci veriyoruz 41 dedi aranizda suni sanci alan varmi lutfen biraz bilgi verirmisiniz ??
5melekannesi 1baharrr 2 doğumumda suni aldım 6 cm ile gitmiştim ama daha fazla açılma olmadığı için suni verdi ama hayatımda yaşadığım en kötü şeydi korkutmak gibi olmasın ama bunu yaşicaksın yalan söyleyip kandırmak istemem gerçekten acı verici bişey o yüzden doğumunu başlatmak için spor vs şeyler yap