Yayuze 33+1 den herkese merhabalar anneler kontolde suyun fazlalaştığını söyledi doktorumuz erken doğum da olabilir bende telaş ettim suyu fazla olup da zamanında doğan bebişler oluyor değil mi ?
Happyhappy__ Yayuze ayy canım benimde suyum fazla daha 5 aylık hamileyim acaba başka riski varmı çok korkuyorum bende İnşaAllah bebekte sıkıntı yoktur
Yayuze Happyhappy__ doktorumuz sadece erken doğum riski var dedi onun dışında bişey var mı diye sorduğumda hayır dedi rabbim yardımcımız olsun 🤲🏻
Yayuze inciata insülin direncim var ve sürekli ölçtüğüm zaman tokluk şekeri bile 86 çıkıyor şeker yüklemesin de de herşey gayet iyi denmişti