YFY İnan öyle ya, bende regli günü 6 sıydı 1 inde öğrendim 30 unda silik çizgi gördüm kan verdim 1.20 negatifti 1 inde evde bidaha yaptım daha belirgindi kan verdim 12.58 çıktı bi hafta betayla takip ettik 11 inde keseyi gördük çok şükür, şimdi 24 ümde Allah’ın izniyle kalp atışı için gideceğiz ama zaman geçmiyor en güzeli geç öğrenmek ama bizde de o sabır yok sanırım