OgretmenEva Merhaba hanımlar 🤗 nasıl gidiyor hamilelik? Son kontroller ne zamandı? Ayrıntılı ultrason yaptırdınız mı? Bebişlerin boy ve kilosu nasıl? Biraz konuşup tanışalım istedim malum yolu yarıladık ama hala baya vakit var minnoşların gelmesine 😍
Mucizesinibekleyenacemianne Kimse yazmamış ben yazıyım bari🤗 Bu gece 21+0 oluyoruz oğluşumla. Geçen cumartesi 20+2de 344 gram cıktı. Biraz az geldi bana ama yakalar inş ilerleyen haftalarda..