Melike3435 ben cumartesi olmuştum aşılamayı iki gün evde dinlendim bi iş yapmadım pazartesi işe devam ettim ama işim zor değil muhasebeciyim sürekli oturdum orda da bişey yapmadım yani ağır kaldırmadım yükseğe uzanmadım avokado yedim ilişki konusunda bizde yasak yoktu ama korunun demişti doktor biz korktuk bir hafta sonra bir kere yaptık sonra yapmadık belirti olarak sadece karın ağrım vardı göğüslerim şişti evet ama tedavi olduğum için ilaçlardan da şişiyordu zaten 11. gün sabah negatif akşamına silik çizgi ile öğrendim çok şükür