Ben henüz hamileliğin başlarında sayılırım 17+3 haftalık hamileyim ama şimdiden bu yazdıklarınızı okuyup bilgi sahibi olmuş oldum.Çok ince düşünmüşsünüz, bizim gibi tecrubesiz anne adayları için fikir verici olmuş. Teşekkür ederim kendi adıma hassasiyetiniz için.Bebeğinizi Rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin 🤲🏻