Aysunarican Günüm gecincee işte bugün gittim kan verdim böyle cıktıı bu arada gebelik testlerimde ya silik yada net iki kırmızı cıkıyordu
Aysunarican Düzenliydi en 25 en fazla 29 günde1 olurdum ama şimdi gecen ay 5 martta oldum hala olmadım cok cok sıkılıyorr ne zman geciksee hamileyim sanıyorum böyle oluncada anne olamicam sanırım diyorum
Nevsevmom Aysunarican benimde son adet günüm 9 Mart 8 gün geçti günüm evde test yaptım çok silikti dün kan verdim benimde düşül çıktı 16.7 geç döllenme yada kimyasal gebelik diyorlar🤔
Nevsevmom Aysunarican evet canım ya geç döllendi yada sağlıksız gebelik olabilir bekle yada kadın doğuma git dedi
Mervem2501 Aysunarican umudunu hiç bir zaman kaybetme ne zaman olacağı belli olmaz zaten hala hasta olmamissin bekle bakalım geç dollenmede olabilir ondan diyorum bekle tekrardan kan ver