Sevimlianne_adayi Şuan lekelenmem geldi testlerde öyle çıkıp artık hayırlısı sanırım o kadar silik gördüm anlam veremiyorum…
Gamzeklnk Sevimlianne_adayi ben de böyle üzülmüştüm. Pembemsi leke geldi sonra kahverengiye döndü bi kaç gün geçtikten sonra test yaptım çift çizgiydi. Doktora gittiğimde 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Sende bi kaç gün geçmesini bekle istersen. Umarım herşey istediğin gibi olur. Umutsuzluğa kapılma🙏🏻
Sevimlianne_adayi Sevimlianne_adayi Su damlatığım halde dağılmadılar gözle daha rahat görünüyor fakat su biraz parlamış bu testlere rağmen lekelenme yaşıyorum
Gamzeklnk Sevimlianne_adayi Lekelenme normal adet şekline dönmüyorsa bi kaç gün sonra test yap tekrar. Umutlandırmak istemem tabiki ama inşallah olur. Dua edeceğim inşallah güzel sonuç alırsın