Mnlya Bugun detaylıya gırdım tabı gırmeden once bıkac kısının lafına ve burda yazılanlara bakarak cıkolata yedım ama bebek kıpır kıpır oldugu ıcın zorluk cıkardı ne poz alabıldık nede dogru duzgun gorebıldık yuzunu gorebıldık doktorda dedı bu sehır efsanesını unutun once bakalım arkadı dönükse ben solerım yıyıp yememeni ddi yanı dıcegım benım gıbı hata yapıp cıkolata yemeyın ultrasona gırmeden 1
SerSel Mnlya İdrara sıkışık mı gitmek lazım ? Bende tatlı yiyip giderim diyordum iyi oldu söylediğiniz😊
1850 Mnlya ben ılk yemeden gtmiştim. Benımkı yüzünğ kapadı göremedik 😆ıkıncıde yırmı dk once çikolata ye oyle gel dedı. Sonra görebıldık.dedıgınız gıbı fazla hareket ederse de görüntü olusmaz
Semaburak Mnlya benim dr um gelirken çikolata yiyip gelsin dedi pertinalog yedim gittim uyuyodu 😂 her dr ve her bebek farklı işte
Mnlya SerSel hayır rahat olucaksın Idrarın falan olmasın valla pişman oldum yedıgıme poz alamadık arkası donuktu maalesef once detaylıya gır doktor ye derse ye arkası donukse yanı benım gıbı dönük bebegı döndürme yıyıp
istanbulluanne Detayliya girerken çikolata yenmez ki 😊 bebegin sakin olmaso gerekiyor. O normal ultrasonda.