Aydan09 Ya ayip olcak ama sizde oluyormu ben 4aylk hamisimde adet agrisi gibi sogk karnmda giar oluyor am şiddetle değil bazdn cok sanci oluyor bisey olcak saniyorum bakiyorumki aff edersiniz qaz sanciymis qaz sancisi hepinizde boyle sanci gibi yapiomu ya kime soylesem normal dio oluyor diyorda nebilm
Zeynepozcan Aydan09 birazcık Türkçe yazım kurallarına dikkat ederek yazarsanız okuyup,anlayıp yardımcı olmak isteriz
Sevince Aydan09 gaz sancısı yapar baskı ağrı, her ağrıda bir şey olacak diye endişe etme. Hamilelikte her yer ağrıyabilir 😄 kanama ona benzer ciddi bir şey yoksa kafana takma, herkesin vücudu farklı benim 3 aylık ara ara ağrı oluyor adet gibi.
Aydan09 Zeynepozcan yabanciyim ama 100/90 insandan güzel Türkçe yazip ve konusuyorum hanimefendi yolda ağrıyla yazdığım için yanlış yazmışım