kubraaksoy Kızlar 23+5 haftamdayim bebek 1 hafta önden gidiyor ilk doz aşımı olabilir miyim bu haftada bı sorun olur mu bilenler hemen cevaplarsa sevinirim
ikibebeanasi kubraaksoy canım ben de ilk dozumu 22+4 te ikinci dozumu 30.haftamda oldum daha yeni. Hatta sağlık ocağındaki hemşire emin olamadı yapsam mı diye bilgili birini aradı o da sorun olmaz dedi
Elzsy2023 Sağlık ocakları da erteliyor. Sıkıştırın yapıyorlar. Ben 20+3 de oldum. Sıkıştırmazsak çok takip etmiyorlar. Aşı yok diyorlar