Yeldaelif Tarsus ta doğum ücreti halkında bilgisi olan var mı kızlar . Özelde Vedat Günyara gidiyorum sezeryan olacağım ücret konuşmadık henüz bilgisi olan varsa yazabilir mi
Selisce Yeldaelif bende mmt amerikan hastanesinde Ahmet Melih Akkuşa gidiyorum cuma günü sezaryen doğum yaptım bir gece yatış içinde 7 bin lira doğum ücreti anestezi tahlilleri yapılırkende 600 tl ücret ödüyorsunuz
Yeldaelif Yaa çok sevindim bende bu hafta ücret öğreneceğim Vedat Günyardan , Doğumunuzdan memnun kaldınız mı nasıl geçti Ahmet Melih Akkuşu önermişlerdi banada
Selisce Yeldaelif çok memnun kaldım zaten kontrollerde de çok seviyorduk kendisini doğumda da çok sakindi ben ağlayarak korkuyla girdim gülerek çıktım doğumdan Vedat beyde öyleymiş diye duydum Allah iyilerle karşılaştırsın hep inşallah 😊
Yeldaelif Selisce Amin canım benim mutlaka gideceğim Ahmet beyede , bilgilendirmen için çok teşekkür ederim ☺️