😅Selam kızlar,bugün son randevumdu çok saçma geçti,sadece kalp dinlediler,ultrason dan bakılmadı kilosu söylenmedi,bu son randevu bir daha ki geliş ağrı sızı olursa ya da doğum sebebi,bebeğimin kilosunu en son 33. Hafta da öğrenmiştim. 🥹🥹 Fransadayım buarada sordum kilosunu falan iste beni tarti da ölçüp 500 gram almışsınız güzel dedi o kadar.🥹 Çatı muayenesi yaptı açılma yok bebek asağı bile inmemiş ve komik olan benim bel ağrılarım var regl ağrısı gibi ağırlarım. 🙂nts ye bile bağlamadılar beni ya.