020elvn Selam Arkadaşlar bebek çikolatasını bu şekilde kilo ile alıp kendi etiket hazırlayan oldu mu? Yardımcı olur musunuz? Etiketi nasıl hazırladınız nerden çıkartırdınız? ![ https://mutluresim.com/images/2023/04/14/ceTiu.png]
Minigininannesi 020elvn davetiye basım yerleri gibi yerler boyle etiket yazıyor bende nişan da yaptırmıştım bir kez
Eylulkelebegi 020elvn digitalmagnet.net sitesinden hediyelikleri için magnet bastırmıştım yuvarlak fiyatı çok uygun iki günde de elime ulaştı kare yuvarlak boyutu her çeşit var bakabilirsin güvenilir 🥲
020elvn Yok mu hiç yaptıran herkes hazır mı aldı. Aldığınız çikolataları ve sayfaları paylaşın bari. Yardımcı olur musunuz lütfen
Yagmuraydin Ben de uygulamadaki annelerin çoğunun tavsiyesine güvenerek cikolatadeposuu ndan yaptırdım dün kargoya verildi bugün elimdeydi çikolatası da gayet güzel
SheeR gizemakk yanlış hatırlamıyorsam 100 adet çikolata 20 adet magnet gazoz acacağı 350-400 arasıydı cok net hatırlayamıyorum ama