Ben kullanıyordum canım bırakırken çok zorlandım ama gebe kalmadan önce bıraktım gebe kalınca tekrar yeniledi hatta çok kötü olmuştum ilaç kullanmak istemiştim ama ilk üç ay doktorum kemik gelişimi için tavsiye etmemişti üç ay dayandım sabrettim çok şükür 3. Aydan sonra kendiliğinden geçti gerek kalmadı ilaca ben bile şoo oldum sanki hiç yaşamamış gibiydim ama hep dua ettim sende et sabret dayan ama kullanıyorsanda ilacı bir an önce doktora görün derim nolur nolmaz