Tubaakin merhabalar daha önce atakent acıbademde farklı bir dr a gittim fakat hic memnun kalmadım emine hocayı öneriyormısunuz adını cok duydum iyi bir dr la devam etmek istiyorum benim icin en onemlisi güleryüzlü işinin ehli ve sürekli ulasabilcegim biri olması cok onemli emine hocada öyleymis sanırım değilmi🙏🏼🩷