43 gün önce normal doğum yaptım bilenler biliyor. 🌺Kanamam hiç durmadı. Bazen az az bazen çok oluyordum. Son 10 gündür pıhtılı ve yoğun kanamam ile birlikte baş dönmemde vardı. 3 gün önce acilden giriş yapıp kanlara baktırdım. Kanlarda sorun olmadığını ama kadın doğuma gidip muayene olmam gerektiği söylendi. 6 hafta bitiminde gitmem gerektiği için bekledim. Bugün sabah kontrole gittiğimde ise içeride parça kaldığını bu sebepten dolayı pıhtılı ve çok kanamam olduğunu öğrendim. Normal doğum yapacaklar ya da yakın zamanda yapmış olanlar. Benim gibi bu kadar beklemeyin bir sorun gördüğünüz an muhakkak kontrole erkenden gidin.
Akşam doğum yaptığım hastaneye gidicem ya ilaç ile düşürecekler ya da vakum ile çekecekler.