Kizlar bilgisi olan birşey söylesin 28 haftalıkken idrar yolu enfeksiyonu oldum kusma sikayeti ile.gittigimde öğrendim tek kullanımlık suda çözülen antibiyotik verdiler aradan 2 hafta geçti 30 haftalıkken tekrar gittim bu sefer kanamam olduğu için ve enfeksiyonum düşmek yerine yükselmiş yine aynı antibiyotik verildi bir sürü fitil ilaç verildi ve en kötüsü enfeksiyon nedeniyle acilmam olmuş o günden beri evden çıkmam dolasmam yasak sadece lavabo bugün tekrar enfeksiyon testi yaptık ve bu sefer daha fazla yükselmiş değerlerim 14 u bulmuş bu enfeksiyon nasıl geçecek günde 5 lt su içiyorum hijyene dikkt ediyorum günlük ped kullanmayı bıraktım günde 2 defa iç çamaşırı değiştiriyorum ama hala devam ve şimdide aklımda soru benim acilmam olduğunda değerim 9 iken şuan 14 bebege bı zararı olur mu daha fazla acilmam olur mu ve arada bı alttan bıçak saplar gibi sancılarım oluyor. Bu arada şuan 31+6 yım..