Badem_gozlum_ Merveerman uyuyo bebek galiba 🙂 birşeyler yiyin hareketli olmasi lazım çekilirken sancı olup olmadığını anlamak icin
Sersel_15 Merveerman benim de bi kaç defa ikinciye istemişti nst yi çünkü bebeğim uyuyordu çikolata yesem de zor kıpırdıyordu bazen sancım çıkıyordu pozisyondan dolayı nst yanlış çıkabiliyordu ikinci de normal çıkıyordu sorun etme bence
Merveerman Badem_gozlum_ Sersel_15 melek79 İnşallah dediğiniz gibidir çok teşekkür ederim tedirginim ama bişey çıkmaz inşallah