Snmim Reglim geciktikten 3gün sonra beta hcg baktırmıştım 21 çıktı idrardada çok silik çizgi vardı doktor değer düşük bekleyelim dedi bugün 6 gün geçmiş oluyor tekrar idrar testi yaptım bu sefer tek çizgi negatif çıktı sizce değerim düşmüş olabilir mi?? Böyle bişey yaşayan var mı? Perşembe günü kontrolüm var.
Greler2505 Snmim mrb inşallah evladın seninledir idrar testi yanılabılır bozuk vs. İstersen tekrar kan ver kanda baktır. en dogru sonucu o verecektir
Snmim Greler2505 vercem canım doktor perşembe günü gel dedi bekleyemedim o zamana kadar iki tane idrar testi aldım ikiside negatife dönmüş 😔
Esba2019 Canım benim de beta hcg değerim adetimden 4 gün geçtikten sonra 161 çıktı doktorum belki dış gebesi olabilir dedi ama geç döllenme olmuş o yüzden düşük çıktı sende kan ver mutlaka teste ne kadar güvenilir kan sonucu daha net ama umarım dualarım seninle bebeğin sağlıklıdır ve seninledir inşallah 🙏