Baby187 Kızlar lökosit değerim biraz yüksek çıktı doktor fitil ve antibiyotik verdi. Henüz 7+3 haftalık çekiniyorum kullanmaya. Aranızda kullanan oldu mu?
Ezgi91 Ben de 7+5 oldum kanamam olduğu İçin doktor progestan verdi ve fitil olarak kullanıyorum herhangi bir zararı yok merak etmeyin rahatlıkla kullanabilirsiniz