bebislerhakkinda Eylülün ilk haftasında dogan bebek için ne alınmalı yenidogan alışverişinde, uzun kollu zibinlar mi kısa kollu mu ve kaçar tane 🤔 tecrübeli anneler yardımcı olabilirmisiniz🩵
mnli bebislerhakkinda kısa kollu zıbınlar aklet niyetine içine giydirilir üstüne de uzun kollu başta kafadan geçirmek biraz zor oluyor iç zıbın dediklerinden de alabilirsiniz ilk zaman için aklet niyetine
Feyza03 bebislerhakkinda ilk oğlum eyll başı doğdu. Yenidoğan çıtçıtlı badileri kısa kolluydu. Üstüne normal alt üst kıyafet. Zaten çoğunlukla uyuduğu için kundak yapıyodum. Emzirirken açıyordum üstünü. Havalar iyice soğuyunca uzun kollu badilere geçtik.
Tripkolikkkiz Uzun kollu alın. Bide yeni dogan olacagı için bizlerden 1 tık daha fazla üşür doktorum söylemişti. Evin sıcaklığına göre kalın yada ince giydirirsiniz.