Kızlar devlet hastanesine kadın doğuma geldim planlı gebelik istiyorum dedim planlı gebelik diye bişey yok korunmazsan olursun diyor ters ters konuşuyor çok sinir oldum rahmime yumurtalıklarıma baktı bı sorun yok gayet iyi dedi enfeksiyon oluyor diye söyledim kan tahlili ve idrar tahlili istedi bende yaptırmayı düşünmüyorum bana hiç güven vermedi