Slxkldk benim aklıma bile gelmedi eğer sezeryan olursa çok çok zor bence çünkü dogrulamiyorsun bile. Ben ayağa kalkarken ağladım kalkamadım sanki ölecek gibi olmuştum çok kötüydü. Zaten sürekli bebeği emzirmek gerekiyor halin kalmiyor insanın önceliği bile olmuyor çekim. Çekenlere helal olsun diyorum yalan yok nasıl direnip uğraşıyorlarsa ☺️