mervisk Kızlar ben 9+3 günlük gebeyim doktorum 12 gün sonra tekrar muayeneye cağırdı. Sizleri de bu kadar sık mı cağırıyolar onu merak ettim. Muayene ücreti de pahalı sürekli gitmek biraz zorluyor. Sizde durum nasıl ?
Mzzz Keseyi gördükten 10 gün sonra kalp atışını duymaya gittik 10 gün sonrada 8. Hafta kontrolüne gittik sonra ayda 1 kere çağırdı 🙏