m_Kubra_m 2 gebelik bana göre 20+3 doktor 19 haftalık dedi ama daha hisetmedim hiçbir şekilde siz kaçıncı haftada hisettiniz çok korkuyorum inşallah bir an önce hissederim
Yazmelegi_ m_Kubra_m benim ilk gebelik 20 dr hissettim korkmayın hissedersiniz ben bile bazen hissediyorum doktor normal dedi belli haftaya kadar böyle sürer dedi
Melekg m_Kubra_m ilk hamileliğim de oğlumu hiç hissetmeden doğurdum tüp bebek bide sürekli bişey mi oldu yaşıyormu diye doktora gidiyordum bir tekmesi dahi olmadı şimdi kızım da hiç durmuyor onuda 21 de hissetmeye başlamıştım diye hatırlıyorum yakında başlar merak etme
derya61_ m_Kubra_m ben 18 de çok az hissettin 19 da hiç hissetmedim şuan 22yiz kıpır kıpır ama hala babası dokununca hareket etmiyor sanırım anneci olcak oğlum 😆
Sultanmemii m_Kubra_m wala ben cok geç hissetim 38 haftamdayım hala hareketleri çok kibar hissedilmicek seviyede doktorum ilk genelikten kayanaklanıyor olabılir dedi
Hizligonzales m_Kubra_m 19 da hissetmistim ama 25ten sonra hergun ve tam anlamıyla hissettim ebemde hatta cok noemal ilk defa 27 28de bile hissedenler var o zamana kadsr normal korkma demisti
m_Kubra_m Hizligonzales ay ınsallah devlet doktoru odunu kopardı şimdiye kadar hisetmen lazım dedi öyle korktum ki anlatamam