Damla-coban 7 gün döllenme süreci oluyor ortalama.12 13 günde anca die biliyorum ama tabi bazılarının da regl gecikmesinden sonra pozitife dönüyor geç döllenme olursa. 😇
Themoretheless Damla-coban o zaman beni biraz erken yaptim test. Gecen cuma ya da cumartesi yumrtladim. Takvim cuma diyor ama o akinti cumartesiydi. Ben dun kan verdim 0 di. Yumurtlamadan bes alti gun sonra vermis oldum yani.
Themoretheless Damla-coban ben normalde 28 de bir regl oluyorum sasmiyor. Ama gecen ay dort gun gecikti ve o zaman korunmali gidiyorduk. Neyse dongu sasti tabi ve biz bu ay istemeye basladik ama normalde reglden bi kac gun sonra yumurtlarken bu ay regl bitiminden on gun sonra yumurtladim.
Themoretheless Slnspt o zaman beni biraz erken yaptim test. Gecen cuma ya da cumartesi yumrtladim. Takvim cuma diyor ama o akinti cumartesiydi. Ben dun kan verdim 0 di. Yumurtlamadan bes alti gun sonra vermis oldum yani.
Slnspt Themoretheless bende yumurtlamanın 7.günü yaptım idrarda negatif çıktı herhalde hala biraz Umut var bilemiyorum valla hayırlısı artık 🥲