Hatice90 Kizlar 4+6 dayiz. Bugun ilk defa ultrasonla bakildik. Kese gorunuyor fakat ici dolu mu bos mu goremedik henuz erken dediler. Ne zaman gorebilirim ? Siz kacinci haftanizda gordunuz ? Moralim bozuldu ya..
Eda0509 Hatice90 daha çok yeni canım bebek daha gözükmez ki 😊😊 1 hafta 10 güne kadar gözükür bebek. Korkma canım