gulsahklkn ne kadar yükseldiğine bağlı canım 14 ve 9 u geçince hastaneye gidilmeli deniyor genelde. Tabi 20 hafta ve üzeri olunca. Benim 19. Haftamda yükseldi hiç dusuremedim ogurmekten kusmaktan zorlanmaktan nişanım geldi hastanede hicbirsey yapmadılar 20 haftadan küçüğüm diye kadın doğum acil benlik bir işin yok git yat uyu evde dedi 🤬 nişanın geldiğini de kabul etmedi beyefendi