Bi arkadaşım için yazıyorum başına gelen varsa cevaplarsanız çok sevinirim. Kendisi 5 buçuk haftalık hamile. Hcg değeri güzel ultrasonda keseyi de gördüler. Ama ultrasondan bir gün sonra kanaması başladı doktor kesenin yanında kanama olduğunu söylemiş düşmemesi için iğne yapmış. Kanamanın akması gerektiğini ama 4 gün sonra da kesilmesi gerektiğini söylemiş şuan çok tedirgin böyle bir şey yaşayıp bebeği tutunan var mi aranızda acaba ?