ttugba92 Kizlar gebelik multivitamini harici magnezyum kullaniyor musunuz? Kompleks oldugu icin magnezyum orani cok yuksek degil multivitaminde. Ekstradan magnezyum takviyesi aliyor musunuz? 15.haftadayim
Eylulkelebegi ttugba92 doktorum 30. Haftamdan itibaren yazdı magnezyum yeni yeni ağrılarım kramplarım oluyor diye. Magvital diye bir magnezyum kullanmaya başladım 🥲
uykucuminnoss ttugba92 günaydıınn. Evet ben kullanıyorum. Hatta kalsiyum da kullanıyorum. Buna rağmen değerlerim normal çıkıyor ve çok şükür ne gebelik öncesi ne de gebelik dönemimde bir hastalığım yok. Doktoruna sor bence o sana kullanmanda sakınca var ya da yok diyecektir
ttugba92 uykucuminnoss Tesekkur ederim canim kontrolumde soracagim ama bazi dis sorunlari da yasamaya basladim kalsiyum da ekstradan kullansam diye dusundum. Bende gebe kalamdan once bir cok vitamin tuketiyordum ama gebelikle ilk 3 ayda biraktirmisti doktorum. 3 ay bitince multivitaminle demire basladim. Ama sanki multivitamin oranlari yetersiz gibi geldi :D Ne kadarlik magnezyum kullaniyorsun haricten acaba