ozzlemk Kızlarrrr 14 haftalık iken ikizlerim için %70 kıza benziyor ikisi de dendi ve yarın kontrolüm var 17+2 olucaz artık net belli olur dimiii birde o haftadan bu haftaya farklılık gösterir mi sizce değişir miii🥰🥰
Kvser ozzlemk sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻🌸 detaylı ultrasonda herşey kesinleşir diye tahmin ediyorum . (Tecrübem yok ) Rabbim inşallah bana da evlat nasip eder inşallah çok istiyorum 🤲🏻😢 Sormaya çekiniyorum ama doğal yolla mu oldu ikizleriniz ? Sizde polikistik over vs var mı peki ?
ozzlemk Kvser amin inşallah öncelikle çok teşekkür ediyorum 🥰🙏 evet doğal yolla oldu çok şükür rabbim en kısa zamanda hayırlısıyla size de nasip etsin inşallah🙏