mommyily Kızlar herkese merhaba biz memleketten uzaktayız bayramdan önce gidelim bayramda orda olalım diyoruz 19-20. Haftalar arası seyahatte bir problem olur mu. Gideceğimiz mesafe hemen hemen 7-8 saat kadar bilgisi olan varsa yazabilir mi ?
Ayse0885 mommyily aralarda mola versin biraz yürürsün bende aynı haftadayım ama tansıyon sorunum var diye hiç biyere gitmiyorum bayramda 1-2 saatlık mesafe gözümde büyüyor 🫣 ama normalde bişe olmaz artık koca bebecik 😊 sadece sen sıkılacaksın oturmaktan 😅 ayaklar filan şişiyor bol bol mola ver suyunu iç tamam inşallah ❤️
Esila300920 mommyily doktoruma sorduğumda sorun olmaz demişti . Ben 24-25. Haftalarda çıkacağım yolculuğa
piiremsesinannesiii mommyily riskin yoksa aracınıza yastık al dinlene dinlene yata kalka mola vererek git bir sorun olacağını zannetmiyorum ben ben sürekli yolculuk yaptım birşey olmadı çok şükür doktoruna da danış yine
-Naz- mommyily merhaba bende 1 Mayıs’a urfadan İstanbul’a gdecegim oturmaktan sıkılabilirz yolculukta. Bayramdan sonra doktora sorup gideceğim artık
mommyily Ayse0885 evet bende sadece onu düşünüyorum sıkılırım muhtemelen belim filan da ağrır ama sürekli mola veririz yürüyüş yaparım biraz iyi gelir umarım çok teşekkür ederim yazdığınız için 🥰
mommyily Esila300920 bende sorucam canım ama o kadar kısa cevaplar veriyor ki o yüzden buraya sormak istedim asla herhangi bir öneri de vs bulunmuyor git yada gitme bu kadar
mommyily piiremsesinannesiii riskim yok canım şükür zaten sürekli mola veririz eşimle artık yürürüm bende o arada iyi gelir inşallah teşekkür ederim 🥰
Esila300920 mommyily riskli bir gebeliğiniz yoksa , ayaklarınızı uzatıp ve molalı bir şekilde gidebilirsiniz demişti bana . Ben gideceğim sorun olacağını düşünmüyorum açıkçası
mommyily -Naz- bende gitmeden soracağım ama doktorum konuşmayı yazmayı sevmiyor o yüzden burdan fikir almak istedim 🥰
Kalbimmmmmm mommyily ahhh canım senin ki 7.8 saat kadar 🤦🏼♀️ben 36 haftam bitti bugün 37ye giriş yaptım ve Çarşamba günü yaklaşık 12 saat gibi bir yolculuk yapacağım arabayla 😭😭
mommyily Kalbimmmmmm yaaa 12 saat baya uzunmuş bizim git gel o kadar sürecek Allah yardımcınız olsun o haftalarda izin var mı peki doğum da yaklaşıyor gibi
Aslibali Ben 25. Haftadayim benim doktorumun verdiği izin 2 saat. O yüzden doktoruna mutlaka sor. Geçen gunlerde bu konuyla alakalı olumsuz şeyler okudum burada.
mommyily Aslibali benim doktorum öyle ki hiçbir şeye hayır demiyor yani çok rahat bi doktor yazmayı konuşmayı da sevmiyor kısa net cevap verir ama baya kısa git yada gitme gibi asla bilgilendirme vs yapmaz. Ne gibi bir şey okudun canım ben görmedim hiç bilgim olsun yine de
deryabade Aslibali neden 2 saat ki . Çok ileri bi hafta da değil aslında. Ben de yolculuğa çıkacagım 26 haftalık olduğumda merak ettim
-Naz- mommyily bizim burda özelde devlette fazla ilgili degl devlete soracam 😁 bide benim 10 ve 5 yaşında çocuklar var bakalm yolculuk nasıl olacak
Kalbimmmmmm mommyily uçak izni vermedi doktor Mecbur bende arabayla gitmem gerekiyor doğumum memlekete olacak arabayı da sormadım gidebilir miyiz diye
Aslibali mommyily herkesin hamileliği farklı biliyorsunuz korkutmak istemem. Yolculuklardan sonra problem olduğunu falan yazmış birkaç kişi. Sizin saatiniz de bana biraz uzun geldi. Doktor evet ya da hayir dese bile cevap yeterli olur zaten.
mommyily Kalbimmmmmm bence bi sorun onu da çünkü riskli olabilir sizin için o haftalarda doğum çok yakın doğumu filan tetiklerse hadi yolda
Kalbimmmmmm mommyily bebek dönmüş karnım çok sert sanki göbeğim aşağı düşecekmiş gibiyim ve ağrıyor ve vajina kısmımda baskı var 🤦🏼♀️
mommyily Aslibali haklısınız bende korkuyorum biraz bi yanım gitmek istemiyor ama gitmeye mecburuz gibi bir şey bizimki en iyisi doktora mesaj atayım şimdi sorayım çok teşekkür ederim canım 🥰
Besteerg Doktorunuz bir sakınca görmezse sorun olmuyor ben de 22. haftamda 2 gün yolculuk yaptım nerdeyse şükür bir sorun olmadı. Ama yola çıkmadan mutlaka bir bel yastığı alın benim bütün yolculuğum bel yastığı aramakla geçti. 😂
mommyily Besteerg kesinlikle yastıksız gidemem herhalde çünkü benimde bel ağrım oluyor sürekli yolculukta illa ki olacaktır 🥹