Arkadaşlar ben bi sıkıntımı soyliycem size nolur bilen biseyler soylesin ben suan 8+4 deyim gecen Çarşamba kontrole gittim ondan onceki hafta da bebegin kalp atışlarını duyamadi bu haftada duyamadi doktor bi hafta daha verelim yoksa hamileligi sonlandirmayi onerecegim dedi. Kalp atışı bende hissetmiyorum 8 haftalik 4 günlük noraml mi bilmiyorum ne yapmam lazim umut var mi sorun yasayan bilen var mi Allah rızası icin