Merhaba kızlar ben bir hafta önce test yaptım hamile olduğumu öğrenip kan verdim betam 14 çıktı iki gün sonra gittiğimde 8 olmuştu üzülerek eve döndüm aradan 4 gün geçti hiç doktora gitmedim ama sizce eğer kimyasal ise şimdiye kadar çoktan düşmez miydi sonuçta 8 çok az bir değer birdaha yükselme ihtimali var mıdır