Merhabalar gebeliğimin 10 haftası bitmek üzere. Gebe kalmadan önce mantar enfeksiyonu geçiriyordum. Ve fitil gibi rahmi temizleyecek ilaçlar kullanıyordum. Şuan doktorum Gyno-Lomexın diye bir fitil önerdi. Kullanmaya korkuyorum. Enfeksiyonumda yoğun ilerliyor ne yapmam lazım?