Dün özel hastanede Sezeryan oldum arkadaşlar sabaha karşı hemşire kanıma bakmak için almıştı hemogramı az önce söyledi 8.5 geldi ama zaten 9.5 Muş ameliyata girmeden önce kan takar mı acaba doktorun gelmesine de daha var çok düşük sanki tedirgin oldum