mom111 Merhabalar bugün 35+2 haftalık oldu bebeğim ama sabah regl ağrısı gibi bir ağrıyla uyandım, gibi diyorum ama regl olacağımız zaman olan ağrının aynısı, neden böyle bir ağrı olur ki tecrübeli olan anneler varsa cevaplayabilir mi acaba?
Sila66 mom111 33 haftadayım yasıyorum benım rıskım olducu ıcın doktor erken dogum sancıları yalancı olabılır suan dedı yatıyorum
sevcanbyhtn mom111 yalancı sancılar canım cok normal vücut doguma hazirliyor kendini agrin uzaninca dinlenince geciyorsa sorun yok artarak devam ederse hastaneye gitmelisin