
Benimde dün ve 2 gün önce yaptığım testlerdi bu şekilde çıktı, kan verdim dün 473 çıktı adetimin 8.gün gecikmesinde . Ama geçen hafta yaptığımda çok düşüktü değerim 26,5 falandı bende hatta baya endişelendim ama çok şükür güzel yükseldi değerim . İnşallah seninde vardır canım yükselir değerin 🙏🏻