Selam kızlar 39 haftalik hamileyim gece 12den beri ağrılarım vardi sıklığını takıp ettim gittikçe arttı şimdi dus aldim belimi ovaladim sabah namazını kılayım dedim ağrı falan yok gidecektim nstye girerim diyordum ne yapacağımı şaşırdım daha önce yaşadığım için belime ve kasiklarima çok sanci vurdu