Humeyra_90 Arkadaşlar ilk gittiğinizde kesenizin boyutu ne kadardı 0.37 çıktı normal mi Dr sormayı unuttum son adet tarihine göre 5 haftalık
mervee19_ Humeyra_90 benim 5 haftalikken kese bile gözükmedi iki hafta sonra gittiğimde kese ve kalp atışını duymuştuk bence bı sıkıntı yoktur kese küçüktür o yüzden
Havvaca Valla ben 4+4 de gördüm keseyi ama hiç boyu falan demedi Dr sadece adetle uyumlu dedi o kadar