Guneskemikseda Göğüs ve karın bölgesindeki kaşında aşırı derece de kaşıntım oluyor. Sizler neler yaptınız geçmesi için?
beyzacmvrc Guneskemikseda bol bol nemlendir Benimki nemlendirince bile geçmiyor kasimaktan yirttim artık😂 haftaniz kaç
melissyildirimm Guneskemikseda ben lierac çatlak jeli kullanıyorum. Kaşıntı olduğunda oraya sürünce rahatlatıyor. Sizde kullanıyorsanız bu tarz bir yağ vs. Kaşındıkça sürün ve bol bol su için. Vücudu içeriden nemlendirmek daha önemli
Merve0227 Guneskemikseda her kaşındıkça ılık suyla yıka nemlendir bebek yağı iyi geliyor hindistan cevizi ve kantoron yağı Kaşımamaya özen göster yoksa çatlakların olabilir
Guneskemikseda beyzacmvrc 34 olduk ya benimde öyle her yerim yara bere oldu yanıyo sürekli🥹 sizin haftanız kaç
Guneskemikseda melissyildirimm bende liarac kullanıyorum ama geçmiyor bir türlü bugün zeytinyağı denedim o da biraz iyi geldi
Guneskemikseda Merve0227 kantaron yağını kullanabilirim ya çümkü diğerleri bende hiç işe yaramıyor zeytinyağı iyi geldi biraz bi de banyo onun dışında her şey daha kötü yapıyor cildimi