Dila5 hamile yastığı kullanmanı öneririm asla sırt üstü yatırmıyor. Ya sağ ya sol. Sırt üstü yatmak bebeğe giden kanı azaltıyormuş dr öyle söyledi baskı yapıyormus bence yastıkla yatmıyorsan eğer kocaman olanlar var u şeklinde onu alıp bide onla uyumayı denemeni öneririm 🙏🏻