Kızlar 16+2 deyiz sadece geceleri oluyor 1 veya çok nadir 2 kere rahimde gaz sancısı gibi bi acıyla uyanıyorum karnıma dokunuyorum bi tarafı sert bi tarafı yumuşak
Hangi tarafıma yatarsam o tarafım sertleşmiş oluyor biraz dürtünce bebek oynuyor gibi hissediyorum yılan gibi süzülüyor yani sonra geçiyor
Kontrolüme daha var korkulacak bişey mi acaba 3. Gebelik kayıplarım var biraz tedirginim açıkçası 🥺